Dags att roa sig

För lite sömn, en lång dag, med alldels för många utetimmar i det iskalla vädret resulterade i röda kinder (såhär 4,5 efter att jag kommit hem) och en påträngande trötthet.

Kanske dags att roa mig lite? EH.
Är det någon som spelat på http://www.euro-jackpot.org/se/  föresten?
Eller var brukar ni spela? Finns någon sköning med koll på detta där ute?
Läste i alla fall på Eurojackpots hemsida att det tydligen finns något som heter "heta" eller "kalla" siffror, enligt statistik, som folk följer på och spelar efter.
Lite väl tycker jag, eller? Har ni föresten sett serien på TLC om lottomiljonärerna? Sjuk intressant att se vad människorna väljer att göra med pengarna. Har spelat på lotto 3 ggr i mitt liv. 2 av dem med alla nummer som har en betydelse i mitt liv. Vann 80-90 spänn åt pappa i julas och typ 40 spänn åt mig själv i höstas. Haha. #storspelaren
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0