Döda fisken hälsningen

Nyss hemkommen från en BIGTIME förlust.
Firar med lite risifrutti, täcke i soffan och kvalitetstid med min dator.
 
En sjukt oskön match där jag och flera till i laget fick fula tacklingar i ryggen, när vi inte ens hade pucken.
Tappade andan, fick skit ont i ryggen och sitter nu här med smärta. Helvete. vad. Ovärt.
 
 
En annan grej jag blivit irriterad på senaste matcherna SSK, SDE, Almtuna, där det spelar mycket unga tjejer; Vad är grejen med "döda fisken" handen när ni tackar efter matchen? I synnerhet när ni har vunnit!
När ni ser så sura ut (trots att ni vann stort idag) i Almtuna, inte säger något och knappt tar i handen, har jag lust be er byta sport. Uppenbart är ju att ni inte tycker det är roligt med ishockey, om ni ser ut som att er familj har dött och ni förlorat allt ni äger, efter en seger.
 
Aja, nog om det.
 
Lägger in bild på mitt 3e försök att göra egna gel naglar.
Denna gång rundade och kortare för att lättare kunna spela hockey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0