Tv inspelning

Totalt över exponerad mobil selfie med Kodjo Akolor. Av alla gäster i programmet var han den som var allra skönast. Vet dock inte vart mina ögonfransar+bryn tog vägen när detta foto knäpptes, hahaha.
 
 
Hasselhoff, hetsig bild för att få med den långa (!) mannen han ändå är. Lite high five i början av programmet var den enda kontakt jag hade med Hoffen. Han tog knappt några bilder efteråt, utan smet snabbt. Tråkigt, men annars kul upplevelse. Roligaste tv inspelningen jag har varit på med stor publik.
 
Rekommenderar er som har tid över att gå in på tv3 och kolla om det finns platser kvar till resterande inspelningar. Så värd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0