Myggbetts-allergi?

I går kväll när jag kom hem från att ha badat med izabelle blev jag biten av en mygga på pekfingret.
Jag hann slå den men då hade den redan stukit hål och sprutat in lite gift tror jag.
Hur som när jag vaknade i dag kliade det som fan, och nu är mitt pekfinger helt svullet och rött. När jag böjer det så drar det i hela huden och känns allmänt obehagligt.

Det var mitt första myggbett i år. Hur vet man om man är allergisk egentligen?

Svårt att se, dessutom ser min hand jätte tjock ut. HAHAHA på det! Men det är rött i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Julia

2009-06-24 @ 16:52:08
Postat av: ♥ Tina ♥

2009-06-24 @ 19:11:27
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: ebba

2009-06-25 @ 01:05:47
URL: http://ebba-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0