Olgaisabelle, Daniel Paris, Coopertest och julklappar

Dålig updatering, bläää jag vet.
Fick nyss ett mail om jag vill bli sminkad i morgon tillsammans med 11 andra bloggerskor i gamla stan.
Tydligen ska det komma upp på expressenTV och skit. Hm?
Haha. Låter som en kul grej men jag har praktik den tiden.

En annan grej är att idag när jag gick från praktiken så mötte jag Olgaisabelle och Daniel Paris från Ung & Bortskämd påväg ut från kontoret. De skulle vara med i showen den här veckan.
Vill inte låta dömmande men haha, OlgaIsabelle, vad sjutton hade du på dig kvinna?
Daniel verkar vara exakt i verkligheten som på tv, haha, resten får ni räkna ut själva.

http://pics.nattstad.se/pics2/members/blogs_pres/2010111211329125_582941_608.jpg
bildkälla.


Passade på att köpa lite julklappssören och shit idag när jag och Koski var och handlade fika till showgästerna.
Vet inte varför men jag har totalt hakat upp mig på att varenda liten julklapp i år ska vara perfekt.
Ingen ska behöva känna att paketet inte har skapats med tid och omsorg. Sjukt kanske, men det är mycket roligare att få ett vackert paket, än något i aliminumfolié.
Köpte till och med ett papper i går med sammets-tygs-detaljer. Tydligen hade man kunnat få nästan 4 rullar på ICA för samma pris, haha. Men det var så himla fint liksom..

Nåväl.


Coopertest och ispass senare i kväll. Kan även beskrivas kortfattat med ordet Å N G E S T.
Har varit sjuk i 2,5 vecka i rad och tränat 2 ispass och 1 spinningpass sen dess.
Tror ni konditionen är vad den varit? - Hell no.
(Coopertest = löpning en viss sträcka på tid)

Kill me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0