Pojknaglar

En liten notis till alla i min närhet/familj som tänkt köpa julklappar till mig.
Jag önskar mig några fina ringar och läppstift i någon fin färg.

Hatar halsband och örhängen glömmer jag så lätt att sätta i öronen. Vissa vet inte ens om att jag har hål i öronen typ, haha. (har 3 i ena örat oc 1 i andra)

Och eftersom att jag spelar hockey så kan man aldrig ha långa fina naglar, så då kan väl mina fingrar få några fina smycken istället..
Är fett trött på att ha "pojk"naglar som jag kallar det när nageln slutar innan fingret.
Kvinnlighetskänsla -10.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSJLNgOXchIjAqz2erf00YdmRTG6BQrectawDP5T7gbKd4kGy33
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0