Design



Bestämde mig för att göra en bloggdesign jag tänker sälja som en akution.
Man behöver inte buda med pengar utan kan buda med saker tex "ett armband" eller liknande om man känner för det. Budet börjar i alla fall på 1:- så får vi se om det finns något intresse.


Jag ångrade mig. Jag skänker bort dem mot att man länkar mig i sin blogg och skriver en mening om varför man vill ha den.



I priset ingår:
-En ny header som givetvis har dina foton och din text.
-En profil bild på sidan som kan anpassas efter önskemål.
-Att jag sätter in allting åt dig.
-Jag kan även byta ut färger och teckensnitt efter ditt tycke och smak.


Klicka här för att se hur header ser ut på bloggen.


Kommentarer
Postat av: evelina

2010-01-23 @ 14:00:42
URL: http://ttaffo.blogg.se/
Postat av: sandra

2010-08-18 @ 00:54:47
URL: http://sndrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0