För att köpa en design

Hur ska du göra?
- Du skickar ett mail till [email protected] där du kort beskriver följande:
Färg du vill ha som bakgrund, om du vill ha några specifika teckensnitt, ett tema, en speciell känsla och om det är något du absolut INTE vill ha med.

Du länkar även din nuvarande blogg så att jag kan få en bild av vem du är och försöka anpassa designen av intrycket jag får av dig som person, se vad jag har att jobba med liksom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vad kan du få?
Jag kan hjälpa dig med följande:
-Designa en header, bakgrund, lägga in meny knappar, byta ut flera av de saker som finns, ändra färger, storlekar, typsnitt och lägga in signaturer i varje inlägg. Kan även lägga in klocka, bloglovin, och mycket mer.
Du får önska så kan jag se vad jag kan göra.

Har du ont om foton på dig själv och bor i närheten av Stockholm så kan jag försöka ordna tid till att fota dig en valfri miljö. Det läggs då på i priset.

(Se foton nedan på tidigare designer jag gjort)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Vad kostar det?
Priset kan variera. Man brukar säga att tid är pengar och ju mer tid jag lägger ned, ju fler saker du vill ha och hur avancerat du vill ha det ju högre blir priset.
Endast en header och bakgrund kostar 50:- fast pris och jag är då upp till 150:- billigare än fler andra bloggdesigners.
Om du beställer vid flera tillfällen får du rabatt andra och tredje gången.

Pengarna sätts in på mitt konto eller skickas med posten.
Jag sätter in designen åt dig när du är nöjd och pengarna har kommit.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Exempel på designer/headers jag gjort:





Kan även göra andra saker givetvis efter önskemål

Väntetiden kan variera då jag även gör mycket privat men ska försöka ta mig an ditt uppdrag så snabbt som möjligt.

När du köper en bloggdesign av mig accepterar du även att jag läger min min signatur på den pga av copyright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0