Att göra när man får tid över

Sen jag valde att dela mitt liv med en elektriker/hantverkare har mina morgon vanor ändrats en aning.
Oavsett vilken tid jag tänkt gå upp, så blir jag ändå väckt av honom först, i stort sett alla vardagar i veckan, året runt. Kl 5-6 någon gång brukar vara standard och många gånger kan jag inte somna om efteråt vilket innebär en himla massa tid extra på morgonen.
 
Idag är en sådan dag. Behöver inte åka hemifrån fören om 1,5h och gick upp för en dryg timme sen.
I sådana här stunder får man helt enkelt hitta på annat att fördriva tiden med.

Bra förslag på tidsfördriv;

 
  • Städa. Vem vill inte komma hem till ett städat hem?
  • Göra en lyxfrukost. Typ koka ägg, om man gillar det, gröt, göra varma mackor, te eller liknande.
  • Ta en låååång dusch med lite native indian music. Haha. Min favorit.
  • Spela lite bingo. Kanske kova in storvinsten innan man går till skolan/jobbet?
  • Ta en uppfriskan promenad. Så vaknar man ordentligt.

    Någon annan kanske har fler förslag?
http://cdn.publishdev.se/cdn/4/1824561/images/2010/liladamm_107749843.jpg
bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0