Dela med er av åsikter

Måste bara påpeka hur dåliga ni är på att kommentera.
Över 80 pers har hittat hit i dag, och 5 st har lämnat en kommentar.
I går var ni över 100 och kommentarerna var ungefär lika många.

Kanske ska jag börja provocera som kissie.
"Jag hatar Blondinbella, unga mammor och har såååå mycket pengar".

Eller som Dessie.
"Jag är såå snygg, så sexig och bla bla".



Eller så bara hoppas jag att det snart hittar hit människor, som i likhet med mig har mycket att säga till om, ständigt en åsikt och som inte är rädd för att dela med sig av den.


Kommentarer
Postat av: Amanda

2009-08-08 @ 08:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0