Foton

Delar med mig av ett fåtal foton från igår. (notera föresten att det var SPEX tema)

Matildas GALET mysiga vardagsrum med min DRÖM LAMPA!


Söt-julia och jag.


Romiana langar ego pics.

Vackra Izabelle.

En bild Romiana tog. Kör censur på Matildas rumpa.

Utsiken från Matildas fönster.

Härligaste Matilda.

Jag flätade Izabelles hår..

Romiana langar ännu fler egopics.

Julia.

Vacker hållning man har! HAHAH! Och sen Izabelle. :)

Jag tog en bild på Romiana. :D

Och Romiana tog en på mig. Glasögonen och hatten är Matildas.

Och slutligen ytterligare en bild från utsikten i Matildas rum.


Nu ska jag gå och duscha och sen ringa Netts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0