Stukat foten

Innan ispasset i dag skulle vi ut och springa i spåret. Jag och Amanda tog det lagom lugnt och när vi sprungit runt 75% av varvet så trampar jag snett och stukat foten. Det gjorde helt sjukt ont och jag var tvungen att hoppa över ispasset.

Min fot är helt svullen på sidan och det gör ont när jag sätter ned den.
Jag satt och grinade hela vägen hem i bilen, inte pga av smärtan, utan för att när det äntligen efter ett helt år börjat ordna till sig med knäna, så skiter sig fotjäveln istället. Så arg, ledsen och besiken på att jag aldrig kan få vara hel och frisk.

Har bandage/linda över foten nu så får vi se hur det känns i morgon.
Nästan så att jag har lust att amputera fot-fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0