Förlåt för dålig update

Förlåt för dålig update!
Har varit upptagen hela dagen. Först en seg dag i skolan, och sedan kom en viss Wiktor hit, tog en promenad med honom, presenterade honom för min pappa, sen åkte vi hem till honom i Älvsjö/Fruängen.
Då vi både är hockeyspelare med rätt många träningar får vi se när vi ses nästa gång. Kanske på torsdag.

Pappa frågade om jag var kär. Haha. Är det något man vet bara sådär?

I morgon är en lååång dag så jag ska hoppa i duschen och sen krypa ned och sova.
Slutar klockan TIO I FEM och sen drar jag direkt till Rådhuset och ska göra en hälsokontroll med laget.
Funderar på att försöka träna lite också då det blev att jag inte hann med det i dag.


Andra funderingar i dag:
- Min nya Engelska B lärare låter som en väder-uppläsar snubbe.

- Har en stark känsla av att jag kommer ha svårt för en lärare det här läsåret.

- Mitt skåp är om möjligt ÄNNU längre bort från stället i skolan där vi har lektioner.
Det tar mig ca 8 min att gå fram och tillbaks till skåpet för att hämta något. Jävligt bra tänkt liksom?


- Vårat första projekt att "lära känna lärarna" var en riktig flopp. Sjukt oplanerat, tråkigt, ogenomtänkt och ganska ointressant. Hoppas på ett roligare projekt nu nästa gång.

- Kom just på att jag har en massa godis kvar från i helgen!


Delar med mig av ett foto jag tog för länge sen, men fortfarande är lite små förälskad i.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-08-25 @ 20:43:04
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0