Jävligt taggad

Fyspasset i kväll bestod av 5km löpning, en del fystester och styrkeövningar.
Sara (Tränaren) gick även igenom en massa om vad alla dessa uttagningar kommer att gå ut på nu fram över.
Detta gav mig ju en hel del ångest, då jag direkt känner att det är vissa grejer jag inte kan prestera max i, pga av knäna bla.
Så när vi kom tillbaks hem, så drog jag ut och sprang 4 km till. Bara för att bli av med ångesten och det dåliga humöret.

2 ispass och 9 km i dag, Fy fan vad duktig jag är. Guldstjärna till mig själv.
Fysträning i morgon också. Sen får det nog vara vila med fys fredag, lördag faktiskt. Känner att knäna behöver det.
I alla fall på jogging/springtur/cykling fronten.


Jääävligt taggad inför ispasset på söndag i alla fall. Ska bli skönt att få ta ut sig totalt när man gör det roligaste jag vet.


En bild från Stålbucklan cup våren 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0