Dubbel liv

Trött, exahalterad och osugen på att träna.
Har spenderat ytterligare en dag i hallen..

I morgon är det bara matcher på schemat, för samtliga lag på lägret vilket motsvarar 4 lag.
Jag ska sitta som speaker under matcherna.  (Den som pratar under matcherna)
Ska minst sagt bli spännande. Haha! Heddan, Sigge, Agén och Maria ska vara dommare. Också något som ska bli spännande. Haha. Ingen av dem har så vitt jag vet dommarutbildning.. (?)

Har skrivit en del dimplom och planerat så att tjejerna ska kunna spela med killarna i dag också.


Nu väntar en fysträning som ska bestå av löpning och sen ska jag hoppa i sängen någerlunda tidigt i kväll.
Ska åka till löplabbet nu först och köpa nya löpar skor..
I morgon blir en lång dag.

Är ju bjuden hem till Matilda, och fick ett sms i dag om att det är "spex" tema. Alltså.. Vad ska man ha på sig dårå?
Funderar på att dra ett flätat band runt huvudet och ta en blommig klänning och kalla mig hippe eller något. Vi får väl se..



I bland känns det lite som att jag lever ett dubbel liv. Mitt ena liv som går ut på att träna, äta rätt och bli en utbildad hockeyspelare och idrottledare. Och sen mitt andra, mer normala tonårsliv.
HOHO här var det Hannah Montanas dubbelgångare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0