Känner mig risig

Jag känner mig risig i dag. Inte alls bra så jag tog något slemlösande som smakade något mellan lakrits och sådana där mixer man gjorde när man var liten, av allt man hade hemma. Avskyvärt.


Tog mig även två skivor hembakat bröd och sitter nu i massagestolen och kollar på något "History" program på kanal8.
Intressant faktiskt. Det handlar om att Jesus inte alls föddes vid julafton och att man enligt forskning kommit fram till att "Betlehems stjärnan" i själva verket var jupiter som den dagen möttes i ett stjärntecken tillsammans med någon annan stjärna.
- Hur fan kan man ta reda på en sådan sak? Är det bara hypoteser som är rimliga?
Varför bestämmer man sig för att forska om en sådan sak?
Och egentligen, who cares? Haha. Tror inte att de som faktikst är religösa ändrar sin uppfattning pga av forskning.


Vet inte vad jag ska göra idag, men förmodligen bara ta det lugnt så att jag inte drar på mig värsta bad ass jätte sjukdomen.
Morgondagen ska spenderas med Ange så måste prata med henne också.
Ska nog gå och kolla om vi har något snuskigt grönt te här hemma så att jag kan friska på mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0