Morgondagen

Tränade som nämt med lillebrors lag nu ikväll.
Seg som satan i benen och det känns att det var en vecka sedan man stod på isen senast. Herre min skapare! Trög var jag också och deras tränare var inte sen att driva med mig om det. Haha.

Tur att man lärt sig att ta saker med en nypa salt alltså.

Men det var skönt med en genomkörare inför morgondagens ispass 08.30.
Läs tiden igen. 08:30.
Då ska jag ha ätit frukost, packat, åkt till Kungenskurva (där ishallen är) vilket är en resa på 15-20 min med bil, bytt om (tar 10-20 min beroende på vem man pratar om.. haha) och vara klar för ispass. Vi har för övrigt samling 8.00.
Fantastiskt!

En annan kul aktivitet som står på schemat för i morgon är bad vid Sydpoolen (äventyrsbad typ) med Ange, Julia och Izza. Ska bli kul då dem är ena riktiga sköningar alla tre. Allra helst Ange som kan punga upp dem allra sjukaste tankarna och kommentarerna. Haha!

Nu ska jag nog gå och inspektera brödet mamma och pappa skapat med hjälp av våran "Elektrolux bakermachine" eller vad sjutton den nu heter. Haha på det med!

Kommentarer
Postat av: Anton

2009-12-29 @ 01:53:33
URL: http://antonhallberg.blogg.se/
Postat av: Hanna N

2009-12-29 @ 02:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0