Riktigt avskräckande

Jag hoppas ni verkligen lägger märke till tiden på det här inlägget. För det är inte allt för ofta jag är uppe såhär dags på ett lov. I princip aldrig för att specifisera mig yttligare.
Jag har ätit hembakt bröd (från bakmaskinen, ofc. Haha!) och druckit mig en fet kopp te, klätt på mig varma kläder, packat klart och satt upp håret i en ful tofs.

Känner mig med andra ord allt annat än snygg. Kul att få känna sig riktigt avskräckande ibland, så blir man kanske är bättre till mods de dagarna man bara ser "sådär" ut. Haha. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0