Sydpoolen och filmkväll

För att forsätta berätta om min dag.

Efter träningen åkte jag hem, duschade, packade och drog sedan i väg till Södertälje med mina tre fantastiska vänninor, Ange, Izza och Julia.
Vi simmade motions-sim, badade i bubbelpoolen x antal gånger, hoppade från 3e höjden där vid simhoppen, åkte rushkana, badade i vågorna och diskuterade astma och kol i bastun med en okänd kvinna med underliga nipples. HAHA!

Sedan avslutades kvällen hemma hos Ange där vi käkade köttfärspaj (andra gången någonsin i hela mitt liv. haha!) åt chips, popcorn, godis och kollade på "En shopaholics bekännelser" och "Legally blonde". Två riktiga "Amerikanska" tjej-filmer. Har lite svårt för vissa karaktärer i sådana filmer. Jag blir liksom arg på huvudkaraktären för att han/hon gör/säger så idiotiska saker. Har lite svårt att släppa att det bara är "på låtsas" alltså. Haha.

Tack för en otroligt härlig dag tjejer, ni är fantastiska!


Hoppas ni kan leva med att jag lägger upp fotot.

Kommentarer
Postat av: emelie

2009-12-30 @ 18:13:15
URL: http://hurnasti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0