Ladda och humor

God morgon.
Idag är halsen bättre men är täppt i näsan som en tok. Haha.
Pappa frågade om det var bättre eller sämre än att ha ont i halsen, och det vette gudarna. Pest eller kolera liksom?

Ska SLAPPA hela dagen och ladda batterierna.
Tror att jag ska ta på mig något och gå och lägga mig i massagefotöljen.
Det gjorde jag i går och det var faktiskt riktigt skönt. Älskar att man kan välja både vart man vill ha massagen, hur man vill ha den, hur mycket man vill ha den och även lägga till värme i fall man vill. Haha.


Jag hittade föresten en bild som är typisk min humor. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0