Nu ska jag bli politisk engagerad

Slutade sent, så nu blev det en snabb middag och så ska jag iväg på träning strax.
Skulle behöva ringa en granne angående projektet också. Tusan, det kommer bli stressigt.

I morgon har jag nämligen dubbelträning.. Hm..?!

Och nu är det bestämt. Jag ska engagera mig politiskt!
Har mailat ung vänster Botkyrka- Salem, som är det parti jag hittils upplevt jag delar mest åsikter med.
Så ska dit på möte om jag kan nästa onsdag. Ska bli intressant.
Det är något jag länge velat, men tänkt att "nej men en annan gång".
Under en grej i skolan så påtalade jag detta och sen när jag kom hem tänkte jag att "Men fasen? Vad är det egentligen som hindrar mig? - Ingenting". Så nu tog jag äntligen tag i det här och vi får se hur det slutar. Är rädd för att inte tiden kommer finnas om jag tycker det är något jag vill hålla på med. Men men..
Den som lever får se, som jag brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0