Puttin' on the Ritz


bilden är printad från en animation på nätet.

Satt och kollade på TV när senaste Lindex reklamen kom
, och jag tyckte låten var rätt skön, så sökte reda på namnet på den.. Och hittade väldigt många versioner. Den första från 1930. (!)



Måste ÄNNU en gång säga att FY FAN, det är helt awsome med svartvit.


Stackars tanter som hamnar på en svensk blogg,
sisådär ett år efter att dem dansat på något random ställe.
Men överväger att lära mig dansen, lagom sensuellt porrig och slow sådär. Haha! Ser inte särskilt svårt ut.







Kommentarer
Postat av: Madde

2009-10-11 @ 15:45:37
URL: http://deadandalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0