Slutade tidigare

Fick sluta FLERA TIMMAR tidigare i dag. TACK för det. Känns otroligt skönt.
Tänkte jag skulle ägna lite tid åt att städa här hemma, ser ut som SKIT.
Och nu när ingen är hemma så är det ingen som kan störa mig. Jag hatar att städa när det är folk i vägen som ska påpeka saker eller stöka till.

Sen ska jag pallra mig ner till ICA och hitta på något till middag.
Har fått pengar av Mami så kanske gör mig en singel-och-ensam-vardagslyx-middag. Hm.. Tål att funderas på i alla fall.


Nu ska jag höja musiken till max och på börja Project Cleaning.



update: Jag har lite konstiga vanor när jag städar. I bland så går jag i höga skor och städar, i bland byter jag kläder 3 ggr medans jag städar och kan sminka mig lite extra. Haha! Vet inte varför, jag har bara en tendens att alltid göra något i stil med detta. Haha. Antar att det är roligare att städa om man känner sig snygg eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0