Allt om kvällen

Hemma från match. Vi spelade mot Ormsta/DE´s andra lag och vann med 7-0 under 3x15 min. SKÖN vinst.

Tog en promenad med Frida innan jag åkte i väg. Den sjukt gulliga kvinnan gav mig en ros?!
Vad hade jag gjort för att förtjäna den liksom?!

Nyss tjockade jag i mig kola-paj och pågen gifflar och kan inte säga annat än att jag mår SUPER.

I morgon bär det med största sannolikhet av till stan med Nettaaaan. Hon ska köpa något på NK och sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen. Hade tänkt sova där också, var sjukt länge sen jag sov hos någon insåg jag just.

Nu ska jag hoppa i ett välförtjänt bad och slå på skön musik och njuta av att livet varit tip top i två hela dagar.



GRATTIS PÅ 41 ÅRS DAGEN PAPPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0