Dagens

Langar en dagens. Det var ju trots allt ett tag sen senast.
Känner mig lite som en blond transvestit- Barbie i dag. Men det är ju alltid kul?

Mår otroligt bra över att hela bilden lyser Flicka 13 år. Haha och vad gör jag med handen?
HAHAHAHA!

Sådär blev i alla fall utväxtblekningen i går. Och koftan var den jag köpte i går också.
Lite stor måste jag säga, vilket är knasigt för det är en M. Men men..


Måste säga att det snyggaste jag har på mig i dag är skorna.
Skorna kan för guds skull göra en hel outfit.



Kommentarer
Postat av: Andrea

2009-10-01 @ 16:50:52
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0