Inte konstig att jag är seg i benen

I dag sa kroppen i från lite. Benen var sega och jag hade svårt att trampa i gång ordentligen och hålla samma speed hela träningen ut. Insåg då att det varit rätt mycket träning på sistone..

Ons: Ispass+ fys = ca 1,5 h
Torsdag: Ispass x 2 = 2,5 h
Fredag: Match
Lördag: Ispass+ match = 1 h + match
Söndag: Ispass = 1 h

Detta innebär att jag på 5 dagar är uppe i 6 h träning och 2 matcher.
Är det konstig att jag är lite seg i benen? - Nej.

Sa jag föresten att jag har ispass i morgon också?





Hittade en skit ful bild på mig på hemsidan också. HAHA!
Den är från Karlbergshinderbana någon gång i juli tror jag.
HAHAHAHAHAHAHA. Bjuder på det.

HOHO, hur är det egentligen med hållningen? HAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: madde

2009-09-06 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0