Tidsfördriv

AVSLUTA MENINGARNA.

1. Jag har insett att min senaste kyss var... Väldigt länge sen.
2. Jag lyssnar på.... Duffy - rain on you parade.
3. Jag pratar... Ganska mycket.
4. Jag älskar/tycker om...  mitt liv.
5. Min bästa vän är.... Har inte bara en bästa vän.
6. Min första riktiga kyss... Hm.. Haha?
8. Kärlek är... Inte alltid så lätt.
9. Någonstans, tänker någon på... Mat?
10. Jag kommer alltid att... Vara envis och målmedveten.
11. Jag är hemligt förälskad i... Är det hemligt om jag avslöjar något?
13. Min mobiltelefon är... Fantastisk, förutom när den laggar.
14. När jag vaknar på morgonen... Snoozar jag i år och dar.
15. Innan jag går och lägger mig/somnar...Tar jag 100 år på mig badrummet.
16. Just nu tänker jag på... att jag har mycket jag BORDE göra.
17. Bebisar... är något jag gärna väntar med.
18. Idag har jag... varit i skolan och ska i väg och träna nu.
19. I kväll ska jag... träna.
20. I morgon kommer jag... Gå i skolan och bleka utväxten.
21. Jag vill verkligen... Ha mera tid.
22. Jag undrar... väldigt mycket..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0