De tror att piskandet gynnar dem


(då klippet inte verkar synas för alla se det här.)
Så jäääävla sjukt. Hur fan kan man gå med på att få spikar igenom händerna sådär en gång om året?
Fy fan vad jag skulle fasa inför påsk om jag var dem. USH!
Äckligt, obehagligt och det sjukaste av allt; De gör det frivilligt och tror att det gynnar dem.

Jag har sagt det förut och säger det igen. Jag tror helt ärligt inte att ett flertal religioner är menade för människans välmående och "brödraskap". Tycker mest att de mesta inom dessa religioner är skit, och då inget illa menat mot folk som är troende.


Alltså haha, så fort jag la upp klippet gick det inte att visas. När jag sedan går in på Aftonbladets hemsida igen är det borttaget. Hm..?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

2010-04-03 @ 12:04:19
URL: http://hejnettyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0