Ispass ikväl

Lite osmickrande bild, men vad fan?
Vädre är toppen och jag har varit ute hur mycket som helst senaste dagarna. Skönt som satan!

Ska laga lite middag till mig själv och sedan åka iväg för att ha ett ispass. Ironiskt nog med min brors lag, min bror är liksom i Norge och kommer inte ens vara med. Haha.
Har inte tränat kondis på två veckor snart och detsamma gäller skridskoåkningen.. Får se om jag överlever passet. Ska köra lite överkropp i gymmet innan hade jag tänkt.
Sent ispass är det också men det gör inget för i morgon har vi kompensations LEDIGT från skolan. Hur nice är inte det liksom?



Kommentarer
Postat av: Hanna N

2010-04-13 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0