Till er som längtar till att bli 18

Till alla er som längtar till att fylla 18.
1. Idag fick jag betala 150:- hos läkaren för en tid i 10 min som hon tyckte vi skulle ha.
2. Jag ringde nyss och deklarerade, förstod inte riktigt vad det var jag gjorde men lyssnade på tanten i telefonen. Haha.


Hursom, nu ska jag städa klart mitt rum och sedan ska jag gå ut och fortsätta städa i min bil. Tjoho.
Skulle vilja träna nu också men vet inte om jag vågar då jag fortfarande äter penicillin.
Tror ändå jag ska köra lite yoga ikväll, göra mig en smoothie och ta ett varmt bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0