Thai&sushi buffé

Kallepalle och jag har 2 månader idag och jag känner mig rätt frisk även om kroppen fortfarande känns fysiskt seg.
Ska åka och lämna tillbaks en massa filmer jag lånade förut idag också, för övrigt kör vi på thai/sushi-buffé till lunch och kör sedan en stillsam dag, får se vart vi landar.

Ni får dock leva med dålig update idag.
Men hallå, med tanke på hur jag sprutat inlägg senaste dagarna så lär ni ha något att läsa ändå.
Tack för alla kommentarer också som börjat droppa in. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0