Gårdagen

I går var jag först i stan och julhandlade det sista.
Jag tog ett varv på Yves Rocher också och när jag skulle gå ut från butiken ser jag i ögonvrån hur någon kommer en bit bakom mig. "Ah, men jag kan väl hålla upp dörren då" tänkte jag så jag stod kvar och vände mig om.
Kvinnan som kommer bakom mig är ingen mindre än min härliga vän Malin Salomonsson. Haha.



Så vi hooked up och hade sällskap resten av shoppingturen.
Gick in på Olof Palmes gata och hittade "Asian Market" (typ något i stil med det).
Mycket intressant affär. Ni som läser FOKI´s blogg och gillar tidningarna hon lägger upp. De säljs för en tia i den affären.
Jag och malin köpte två paket "kex pinnar med chocklad". HAHAHAHA. Kan ha varit det sjukaste jag ätit.
Pinnarna var typ lite tjockare än tandpetare i det ena paketet och smakade julkalender chocklad.
I det andra paketet var chokladen inuti pinnarna, som var liite mindre i tjocklek än en blyertspenna.
En annan grej var att vi upptäckte på tåget hem att de gått ut i datum för en månad sen. Hahaha.
Mötte upp min prins Kalli också innan vi drog oss hemåt.
http://www.denstea.com/images/Pocky.jpg http://farm5.static.flickr.com/4078/4894020309_6d8963265b_z.jpg
såhär såg ena paketet ut. bildkälla. och såhär såg de andra pinnarna ut. Haha.  bildkälla.


Skulle ha tränat spinning med laget, men det var knas i kollektivtrafiken och jag hade ingen skjuts till träningen, så tog med min bror och gick på ett spinningpass på Tumba träningscenter istället.
Skönt att ha så nära till träningen. Gångavstånd på 5-8 min.




Hade även "Mini julafton" med min älskling igår då han ska åka till sitt landställe i skärgården direkt efter jobbet idag.
Ush, kommer sakna honom..
-Jag fick två jätte fina piercings i silver med bling från C Sthlm.
-En huge ögonskuggspalett från Vivla la diva. (haha, vad var det jag sa? )
-Trosa + BH från Triumph och Passonata.

Och ett sött armband av Kalles föräldrar. Vet att Katarina läser det här, så tack så mycket!





Shit vad långt inlägg det vart nu. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0