Dagens bikt

Dagens bikt:

-Min ena lärare verkar övertygad om att ämnet vi håller på med just nu är något av mitt expertområde och hänvisar hela tiden till mig när hon inte orkar svara på frågor och ser leende på mig och en annan nära vän.
Det är bara ett BIG problem i det hela.
Jag är inte alls expert på det vi håller på med och har dessutom missat flera delar av det vi arbetar med som jag måste läsa igen snarast. Med andra ord kan jag inte mer än någon annan.

Men får hålla masken, läsa mina anteckningar och verka överdrivet intresserad så kanske läraren behåller skenet uppe.
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0