Fick en locktång

Glömde föresten berätta!
Min gullebror hade köpt en försenad födelsedagspresent till mig, en locktång.
Efter att ha lånat en locktång av Jessica tills i fredags så insåg jag att jag verkligen har 0 koll på hur man ska göra.
http://4.bp.blogspot.com/_wudcaRFjh2g/SXdw8h48erI/AAAAAAAAAWw/RlfZxE6_fLQ/s400/lockt%C3%A5ng.jpg
bildkälla.
Så nu när jag har en kan jag ju i alla fall sätta i gång och träna, haha!

Upptäckte även för några dagar sen att jag börjar få utväxt så ska plugga och bleka håret på torsdag.
Efter det ska jag FÖRSÖKA locka det. Hur patetisk på en skala är jag inte som planerar in när jag ska locka håret?
Spontana tjejen.

HAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0