Matchdagboken om igår

Inlägg nummer 9- Västerhaninge borta


Spelarna:
16 st + 2 st målvakter.

Lagets insats: Tycker vi spelar bra faktiskt. Riktigt bra stundtals.
Resultatet: 6-4 till dem.

Någon jag vill lyfta fram: Tycker att större delar av laget kan lyftas fram för sin prestation igår. Extra cred till Bulan som satte sin staff, det är strongt då nervositeten ofta tar över.

Min insats: Tycker jag spelar bra faktiskt. Är inte helt nöjd med allt men verkligen inte missnöjd.

Mål: 1
Assist: 1 vet dock inte om jag fick det, då högtalarna där var skit dåliga. Haha.
Utvisnings.min:0
Övrigt: Har några synpunkter på saker och ting som jag inom en snar framtid kommer att förmedla till de berörda.

En påminnelse till fram över: Spela smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0