Skarsgård, handledarkurs och pinnar

Idag har varit en bra dag.

Började dagens i skolan med att gå igenom en massa frågor och kasta i mig en äckel päckel lunch i form av falukorv i stark sås med potatis. Brist på fantasi i köket?

Efter det fixade vi med utrustningen innan vi åkte in till Söder där vi träffade Gustaf Skarsgård.

Han var otroligt skön och medievan men svarade på alla frågor och var dessutom trevlig och bjöd på sig själv.
Riktigt trevlig faktiskt.

Var huuur nervös som helst över att intervjua honom men det gick bra, helt klart bättre än väntat.

Hoppas bara för allt i världen att all teknik var på vår sida, så att vi har en halvtimmes riktigt bra material tills i morgon.


Efter mötet med Gustaf åkte jag direkt till Huddinge, åt en snabb middag på glamorösa Mc donalds (haha) för att sedan ägna nästan 3 timmar åt en handledarkurs med pappa för körkort. Jävligt tråkigt då jag redan gått kursen med mamma men skönt att ha det gjort.

Kunde även konstatera varför pappa hade halvdana betyg i skolan då de flesta "föräldrar" på kursen satt och antecknade vettiga och nyttiga saker trafikläraren sa, medan min egen pappa satt och gjorde pinnar på ett papper för varje gång läraren sa "så att säga".
Han var uppe i över 80 st pinnar när kursen var slut och det var även det enda han gjort under hela kursen.
HAHAHAHA!

Tur att jag inte brås på honom på den punkten.


Kommentarer
Postat av: Elin

2010-02-17 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0