Foto



Gillar redigeringen av fotot även om jag personligen är rätt missnöjd med "posen" på bilden. Haha.
Har sagt det förut och säger det igen, I am such a big ego. Undrar hur många ego pic´s jag lagt upp på sistone..
Alldeles för många, helt klart. Haha!
Men ska njuta av dem när jag är 70+ och rynkig som satan i gatan.
Och troligvis har en haka till eller två.


Dålig update idag, finns orsaker.
Fotade brors match också men vet inte om jag orkar lägga in foton från det. Kanske senare i kväll.
Nu ska jag lyssna på min grymma spotifylista och njuta av ett skönt bad.

Kommentarer
Postat av: Elin

2010-01-18 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0