Om jag var..

om jag var en färg
Skulle jag vara svartvit om det går. Haha.

om jag var ett djur
Skulle jag vara en kanin.

om jag var ett nummer
Skulle jag vara 23! ;)

om jag var en sång
Skulle jag vara låten Egoism.


om jag var mitt i en dröm
skulle jag hoppas den varade för evigt

om jag var en blomma
skulle jag vara en körsbärsblomma


om jag var ett instrument
skulle jag vara en gitarr eller piano.

om jag var ett klädesplagg
skulle jag vara en romanisk vaniljvit klänning med spets.

om jag var en sko
skulle jag vara ett par skyhöga diamantstiletter.

om jag var en dryck
skulle jag vara exklusiv champange.

om jag var ett fotografi
skulle jag vara ett gamalt svartvitt foto med mycket exponering och som avspeglar lycka.

om jag var en känd person
skulle jag vara Lady Gaga.

om jag var ett väder
Skulle jag vara en klar sommarmorgonsol.

om jag var en doft
skulle jag vara Escada.


Listan är snodd av IDA.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

2010-01-22 @ 22:02:56
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Shila

2010-01-22 @ 22:12:41
URL: http://shosholina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0