Puss på livet

Jag är hemma nu en stund. Trött som tusan då jag frysit som fan i natt. Slutade med att jag kröp ned och la mig hos Frida med kläderna på, två täcken och en filt. Burr!

Kvällen i går inleddes på kolgrillen där jag åt kyckling souvlaki i sällskap av oväntat många.
(Jag drack Coca Cola, pappa!) Haha.

Senare drog vi först till Nivå 22 där det var sjuuukt mycket folk och jag träffade på en gammal lagkompis jag inte sett sen kanske 06.
Vi var bara där en kort stund och drog sen vidare till ett ställe som öppnade igår, Montage vid hötorget.
Först stod vi i kön, men sen fick vi höra att om man stod på listan var de en annan kö, så vi ställde oss i den, och det hela slutade med att de ändå tog från kön där vi hade stått från början. Faaail.

Så vi stack därifrån och åkte till Metro där jag sedan spenderade resten av kvällen och hade det riktigt trevligt.
Dansade dock knappt så det får bli nästa helg när jag har lovat Nettisen att hon och jag själva ska gå ut.




Nu måste jag packa, sen ska jag på lagfest resten av kvällen där jag även spenderar natten.
Det tråkiga med det här är att när helgen är slut i morgon kommer jag ha sovit dåligt som ett as och vara mindre utvilad än någonsin. Puss på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0