Igår och idag

Gårdagens spenderades i gott sällskap i form av Nettan.
Vi Jag tog ett bad ute vid Waldermarsudde (!!!) (Nettan bangade) och gick omkring lite i våran vackra stad.
Sen drog vi hem till henne, käkade tacos, tog en promenad och pratade om allt och inget. Mysigt som sjutton.

Efter det hoppade jag på tåget där min baby satt och vi åkte hem till mig, gick och köpte thai och sushi och somnade gott trots värmen.


Hittils har idag har jag städat. Ska träna lite och sen åka in till stan och ta en fika med Kalle när han slutar jobbet.
Människan jobbar 07-19 alla dagar den här och nästa vecka förutom idag då han slutar 16.
Får se vad vi hittar på resten av kvällen sen men jag tänker inte bänka mig här i alla fall.
Så ni får leva med halv kass updatering och jag hoppas ni njuter av sommaren istället!

pusspåer.


Körde backslick igår, moaaaha.

Här mina vänner, i soppan av skräp, alger och skit badade JAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0