Kära vänner

Kära vänner. Jag jobbar varje dag och är inne på min 9:onde arbetsdag i rad.
Livet är hårt. Men det känns bra ändå att stärka sitt eget "varumärke" med erfarenheter.

Har hunnit köpa ny lipplumper, nagellack, tubtopp och balsam som jag inte nämt något om. Haha. Nåväl.

Var med Kalle på bio i går kväll och såg Eclipse också
. Alla som gillar twilligt överhuvudtaget kommer tycka den är suverän, jag är ingen super fantast av det men tyckte att filmen var riktigt bra faktiskt. Dock tycker jag att tjejen (vad hon nu heter? haha) som spelar Bella är lite överdriven. Tycker inte hon känns trovärdig liksom.

Ska bleka utväxten idag, den är ungefär en METER, städa lite i mitt rum och sen är det träning som gäller.
Ska bli skönt när jobbet är slut nu för all träning måste läggas på kvällen och jag vill kunna ha kvällarna till annat egentligen. Men men.

Syns liiite av tubtoppen. Och min utväxt (hah!).
Har jag inte fått ganska långt hår föresten? Måste klippa det snart då topparna har gått skilda vägar, så att säga, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0