Tömde mobilen på sommarfoton

Rensade igenom mobilen på de senaste fotona som samtliga är tagna i sommar..


Nettan och Sandra på midsommar.


Amanda och jag jobbade tillsammans i år igen på lida country festival. :D

Första ego bilden på kanske ett halv år med mobilen. Haha?


Papi och jag åkte ut till Skanssundet och badade i havet och åt en sjukligt god lunch för nästan 3 siffrigt belopp. Haha. Gott var det i alla fall. Min mat överst, sen pappas.


Min älskade fru och jag var och badade vid lida. "badade" ehm ehm..

Sen åkte vi hem, bakade och senare på kvällen åkte vi till stendal och JAG badade där och nettan doppade benen. Haha. Fint som fan var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0