En dag i ishallen

Försökte mobilblogga från ishallen men misslyckades.
Grym dag med många spännande finaler i Björkängshallen.

Grattis till Segeltorps IF Flickor B till guld i mitticupen.
Och även ett grattis till segern till Segeltorps IF rikserielag som vann sin match i Norrköping idag och spelar SM-final i morgon som sänds i svt2 13:30.

Sändningar från samtliga matcher idag går att se här.

De två sista matcherna är det mina två klasskamrater Sam Azar och Andreas Jacobson som kommenterar.
Haha, sitter och skrattar som tusan, men dem är duktiga måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0