Escada

Mami och papi har varit över till Åland den här helgen, så frågade mamma vad jag vill ha för parfym, och då jag haft Escadas dofter i flera år var jag ju tvungen att ta det i år igen, haha. Hittils har jag haft 8 flaskor (två av samma vid två tillfällen då den ena gick sönder och den andra försvann under ett läger i dalarna) och tycker att samtliga har luktat fräsht, sött och tjejigt.

Korten är dåliga för att de är tagna med webcamen.
Men dessa dofter har jag haft hittils. Den första till vänster och senaste till höger.
Årets doft luktar väldigt sött och gott som fan måste jag säga. Escada Marine Groove heter den för er som vill kika på den själva.

Tack mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0