Exempel på idiot





Tänkte att eftersom att du var för feg för att lämna en källa att svara till, så får jag helt enkelt svara här.


Svar:
Till och börja med, trodde de flesta förstod ironin i mitt "Call me när Molly kastat in handuken". Haha.
Men uppenbarligen inte.
Sen vill jag bara säga att jag tycker det är otroligt intressant att du ska berätta för mig hur JAG ser ut. "du har finnar över hela facet". Liksom va? Haha!
Sen att "du ser inte bra ut alls.. du har finnar.." Vad är det för jävla argument? Är finnar det som avgör om man ser bra ut menar du? Titta på blondinbella ,tjejen har akne men är enligt min åsikt en av Sveriges vackraste.
Cameron Diaz har även hon extrema hudproblem, vilket man aldrig får se då tjejen ständigt är retuscherad.
http://www.thecamerondiaz.com/UserFiles/2009/2/26/Cameron%20Diaz%20Did%20Not%20Dump%20Rachel%20Zoe.jpg
bildkälla.

Tar upp dennaa oprovocerade, ogrundade kommentar i hopp om att få andra tjejer att inse att eftersom att personen just skrev något patetiskt i hopp om uppmärksamhet (som denna nu även fick, gratulerar) bara är något man ska strunta i. Då jag tydligt visat på att hans argument inte håller och är omoraliska.

Tackar även dig, "Ante", Andreas i Uttran (som var clever nog att tänka på att hans IP 85.225.146.249 sparas i min blogg) för att du får mig själv att inse hur mycket idioter det finns, och att jag själv inte är en av dem.







Och till alla andra därute som har finnar över hela ansiktet, som jag faktiskt inte har, det vackra sitter inte i hur mycket eller lite finnar du har. För vad är egentligen en röd prick i förhållande till en hemsk personlighet..? Inte ett smack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0