Jag har fått en bil!

Herre min skapare!
Idag när jag stod och väntade på Matilda och hennes tvillingsyrra samt bussen ringde pappa och sa att jag ska få en bil.
Liksom va?! Hur oväntat på en skala? Hahahaha.

En svart ful volvo 940 med tonade rutor som tydligen ska likna en likbil. Haha. Men vad fan?
Who cares? :D

Marcus (min lillebror) föreslog att jag skulle skriva "Men jag är i alla fall snygg" på bakrutan. Till skillnad mot bilen dårå. Haha. Lite söt sådär.

Vet inte om det mest ironiska är hur jag gjort narr av alla unga killar i fula volvos i Trollhättan hela förra helgen som tyckte de var så coola i sina bilar.. hm.. Haha.
http://www.kfz-berndschmidt.de/images/galerie/bild345.jpg
Typ såhär ska den se ut, fast med tonade rutor om jag inte misstar mig helt.
Bildkälla.

Pappas kommentar:
"Den är skit ful, men vi kan ju pimpa den."

HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: tilda

2010-03-11 @ 17:10:01
Postat av: Timmy

2010-03-12 @ 06:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0