Klipp om Liberia


Kan vara bland de mest fruktansvärda och upprörande jag sett sedan kvinnan som blev knivhuggen av hennes man på gatan.

Dock skiljer sig dessa klipp ganska rejält.
Detta handlar om ett land där kanibalism, droger och prostituion styr, där det inte finns utbildning och där folk lever som våra husdjur i Sverige. Helt jävla galet. Vet inte vad mer jag ska säga.

Folk under 15 bör kanske inte se detta klipp då det kan innehålla starka bilder.


Efter lite mer än halva klippet berättar en man om hur han dödat oskylda barn, genom att skära upp ryggen på barnet, ta ut hjärtat och skära det i bitar, medan barnet forfarande levde. Jag ryser
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0