Skön dag i Romme


(frida på fotot)
Har spenderat en hel dag i Romme i sällskap av Frida, Julia, Izabelle och Emelie. Jag och Frida åkte tillsammans i backarna och vi satt i bussen och åt lunch med de andra. :)

Vi fick sjukt fint väder och det var helt underbart att åka. Ä L S K A att åka bräda.
Jag och Frida höll oss till de röda och svarta backarna då vi båda är rätt haj på att åka och dessutom var de backarna skönast. Ett annat plus var att det inte var lika mycket folk i de backarna.

Izabelle åkte för första gången, och av det lilla jag hann se såg det bra ut faktiskt.

Frida flippa loss och jag, hon och Izabelle satt som 3 fnittriga små flickor halva vägen hem. Tycker nästan synd om de som satt bakom oss. Haha. Men bara nästan!

Skön dag som fan i alla fall!



(samtliga foton tagna med mobilkameran, därav kvalitén)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0