Trollhättan



Greatings from Trollhättan. Haha.
Sitter i ett 4-bäddars rum med 11 st andra. Mitt, Rebecca A, Rebecca S och Rebeckas O rum för övrigt. HAHA!
Papi och jag ska äta middag på hotellet tror jag och sedan hade vi tänkt bada allihopa.

Tilly, människan till vänster på bilden ville absolut vara med i bloggen.
Smarskaftet lyckades dessutom glömma sin resväska hemma idag, haha. Men några andra som åker senare idag tar med den åt henne.

Får se om det blir någon mer update idag, annars pusspåer.


Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-03-05 @ 12:13:18
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0