Borta hela dagen

Klockan är sex på morgonen och jag känner mig helt okej utvilad trots allt.
Trots 5 sms och 2 samtal efter att jag hade gått och lagt mig.

Ska tvätta mig i ansiktet, göra mig havregrynsgröt och dölja de mörka området runt ögonen med makeup. Tjoho.

Heeela dagen kommer att spenderas i ishallen i Åkersbruk som tydligen ska vara en riktigt skit hall av det jag hört. Skoj.
Sedan drar jag till Izabelle och hoppas att klockan inte hinner bli alltför mycket innan jag kommer fram.

En puss på Johanna som langade gårdagens charmigaste kommentar!

Hoppas ni har förståelse för om updaten blir lite halvdan idag. Ska försöka mobilblogga fort the very first time och se om det funkar.  Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0